Sunshine Blog Award

Sunshine Blog Award till HemmakattenSunshine Blog Award till HemmakattenSunshine Blog Award till Hemmakatten

Hemmakatten har fått ett ny utmärkelse! Sunshine blog award ges till bloggar som inspirerar med innehåll och text. Tack för det Min dröm om lantstil som gav mig detta!

Att vinna Sunshine Blog Award är en ära som förpliktar. Nu är det min tur att tala om vilka tolv bloggar & hemsidor som jag gillar och läser för dess fina texter eller som jag blir inspirerad av för sköna bilder och kreativt innehåll:

Alvas hus - härlig lantlig inredning

Avenymamma - Det är något visst med tjejer från Göteborg ändå

Carina Karlsson - rolig underfundig textildesign

Charlotta Sandberg - begåvad designer med blick för färg & form

Darin Zanyar - vår stora världsstjärna i lilla Sverige

D-signinredning - ny favorit med söt inredning

Ellas inspiration - erfaren bloggare som alltid bjuder på vackra bilder & färgsprakande inspiration

Inredningsgalen - snygga bilder av den mer sparsmakade stilen

Kryddburken - goda, lättlagade recept

Mauro Scocco - låtskrivargiganten som alltid känns rätt

Spiderchick - roligast på nätet

Starwoman - härligt innehåll med guldkant och en aning flärd



The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Ja, rosa är himla fint :)

2010-03-14 @ 16:16:52
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hej söta rara!

men shit va jag blir glad! :)

Tack så hemskt mycket och vad roligt att du gillar min blogg- ja blir såå glad!

Kram till dig och hoppas du får en fin vecka!

Nu ska jag titta lite till på din fina blogg ;)

2010-03-14 @ 22:34:59
URL: http://d-signinredning.blogspot.com
Postat av: Kryddburken

Men åh, tack snälla du! Va glad jag blir!! Kram

2010-03-22 @ 15:52:59
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0