Dagens stilleben

Vas & ljushållare från Cult design
[Foto: Hemmakatten]

Tulpaner, tulpaner, överallt tulpaner. Jag passar på att njuta varje vecka av en ny bukett tulpaner så länge säsongen håller i sig. Idag får de frodas i vit vas/kruka från Cult design som även har gjort ljushållarna. De söta ljusmanschetterna i gult och prickigt från samma företag hittade jag hos Josephssons.

Extra påskigt blir det när jag ställer fram små söta dunbollar, jag menar kycklingar. Dessa vita kommer från Pluto Produkter.

Vackert stilleben inför påsk
Påskstillebenkycklingar från Pluto produkter
Ljushållare från Cult designVas från Cult design
Cult design har gjort ljushållarna
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0