Sköna söndag

Porslin från Mateus
Hjärtan på tråd i mugg från MateusFynd från Grönbergs interiör
[Foto: Hemmakatten]

Härligt med söndagar som antingen kan ägnas åt vila, avslappning och återhämtning eller som en ledig dag full av egna valda aktiviteter. För mig lutar det åt det förstnämnda men det finns många härliga timmar kvar på denna sköna söndag.

Jag har fyndat nu igen och denna gång i butiken Grönbergs interiör som just nu har en mindre utförsäljning. Där hittade jag de här fina produkterna från Mateus; en gul glad kopp och ett vackert präglat grönt fat. Muggen använder jag i detta fall som kruka. Jag gillar när ett objekt har flera funktioner. Och jag har alltid gillat porslinet från Mateus. Som för övrigt ständigt förnyar sig. Vårens kollektion med fjärilar är väldigt söt. 

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten 

Kommentarer
Postat av: Mortenidunn

Awesome site!

2011-03-18 @ 20:41:25
URL: http://mortenidunn.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0