Midsommar!

Mode från GöteborgFin sommarklänning från Twist & Tango
Kärlek i luften denna midsommarafton?
[Foto: Hemmakatten]

Äntligen midsommarafton och dagen börjar med sol. Härligt! Det brukar annars sluta med ca 12 grader och småregn denna högtidsdag. Att varma strålar lyser är en positiv överraskning och bonus. Gårdagens reafynd från Twist & Tango kanske blir midsommaraftonens outfit. Det småblommiga mönstret får i alla fall tjäna som dagens blomsterprakt då jag ej har plockat några sju sorters blommor. Kanske kan jag lägga klänningen under kudden istället? ;)

Sedan vill jag bara tacka för alla fina kommentarer till mitt inlägg om Trädgårdsföreningen och alla nya läsare som har hittat till min blogg. Hoppas att några av er återkommer!

Ha en glad midsommar!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0