Limelight

Limegrönt hos Blomsterhuset i Bollebygd
[Foto: Hemmakatten]

Jag fortsätter på den gröna vågen men idag blir det nyansen lime som är en väldigt uppiggande och fräsch kulör. Ni som följer Hemmakatten vet att Blomsterhuset i Bollebygd är en av mina favoritbutiker eftersom de på ett väldigt inspirerande sätt kombinerar blomsterarrangemang med inredning. Jag hittar alltid något trevligt där. Senast jag var på besök i butiken såg jag detta fina porslin i limegrönt, från Gerbera och IB Laursen. Självklart var jag tvungen att fotografera så att jag kan dela med mig av de fina inredningsdetaljerna till er läsare.

Porslin från IB Laursen & Gerbera
Saft & sylt i snygga flaskor och burkarDuka i sommarens färg
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0