Glas från Haga

Glas från Rum för inspiration i HagaGlas från Haga
Rum för inspiration har mycket fint. Bland annat glasvaser.
[Foto: Hemmakatten]

De här söta glasvaserna hittade jag i butiken Rum för inspiration som ligger i mysiga Haga. Jag har tidigare skrivit om detta trevliga kvarter, och jag tycker att om du har möjlighet, ta en sväng och strosa på kullerstensgatorna, ta en fika och titta i de fina butikerna. Här finns både nytt och second hand.

Glasvaserna har jag flyttat runt här hemma, men till sist hamnade de på min steghylla i sovrummet. Jag gillar när ljuset reflekteras i de olika färgerna rosa, genomskinligt och rökfärgat.

Ha en skön helg!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jättefina! Och härlig blogg :)

2010-06-23 @ 20:14:55
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0