Utmärkelse

Utmärkelse Kreativ Blogg!

Idag är jag lite småglad faktiskt. Jag har fått min första utmärkelse för min blogg. Av Jennie på Hvita Hjärtat. Tack för det Jennie! Besök gärna hennes fina blogg!

Med denna utmärkelse följer att du skall:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Så här kommer 7 mer eller mindre intressanta fakta om mig:
-
I skolmästerskapen på mellanstadiet deltog jag i fyra friidrottsgrenar och tog medalj i alla, allt från guld till brons. Det var på den tiden jag var vältränad...

- Mitt filmintresse startade tidigt under sommarloven hos mormor och morfar. Jag och morfar satt lika hänförda framför de svartvita 30-, 40-, och 50-talsfilmerna som visades på eftermiddagarna. Intresset har hållit i sig och accelererat.

- Min bästa vän beskriver mig med följande ord: ljuv, snäll, skarp och slagkraftig.

- Jag kan låta bli godis utan problem men det finns en sak jag nästan är beroende av: chips! Och dipp när det är riktig fest. Kanske en faktor som påverkar det där med hur tränad jag känner mig...

- Jag har mycket svårt för orättvisor i alla former särskilt mot extra utsatta grupper som barn, sjuka och gamla. Reagerar starkt när barn far illa.

- Min största kärlek har jag förhoppningsvis inte mött än. Han är lång, snäll, omtänksam och humoristisk. Gärna med de grå tinningarnas charm...Nej, detta är ingen kontaktannons men jag passar på att säga vad jag gillar ;) 

- Ända sedan jag först lärde mig skriva, har detta uttryckssätt alltid varit en ventil och ett behov. Bloggen är ett roligt sätt att få skriva om saker som intresserar mig på ett avslappnat och kravlöst sätt. Tack till er som läser min blogg!

7 andra bloggar som jag gillar:
Min dröm om lantstil
A Mouse in a House
Carina
Starwoman
Spiderchick
Stämningsfullt
Home No 1


© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

thanx thanx =)

2010-01-23 @ 12:16:28
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh tack snälla, snälla =) Kramar i massor

2010-01-23 @ 12:29:26
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: marita blücher

Hej hemmakatten,

Tusen tack för den fina utmärkelsen, blir både stolt och glad !

Önskar dig en underbar helg.

Kram/Marita

2010-01-23 @ 12:57:22
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/
Postat av: annika

Ååå tack så hemskt mycket, jag ska anta den på en gång :) Önskar dig en riktigt härlig lördag.

kram

2010-01-23 @ 13:38:53
URL: http://mindrom.blogspot.com
Postat av: Annica

hej !!! Tack snälla det värmer gott i hjärtat att jag får en utmärkelse, tack! Hoppas du inte blir besviken men jag har valt att inte publicera utmärkelser på min blogg men inte desto mindre glad är jag =)))

vad roligt att läsa om dig, att du var en riktig djäkel på friidrott och chips ja det älskar jag med sitter just nu och har vräkt i mig lite faktiskt!

Du kan vara stolt över din beskrivning som dun bästa vän har gjort av dig, det skulle jag va!

Ha en fin fortsatt helg och tack ännu en gång ler

Kram Annica.

2010-01-23 @ 22:44:55
URL: http://homenumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0