Tävling - vinn fint halsband!

Vinn sött halsband från C STHLM
[Foto: Hemmakatten]

Hoppas du tar chansen att delta i Hemmakattens premiärtävling!
Smalt svart skinnsnöre med fin berlock i silver med inskriptionerna: älskad och syster. Detta kombinerat med två rosa pärlor gör det väldigt sött. Halsbandet är av märket C STHLM och kan som längst bli 40 cm men är justerbart till kortare längd.

Hur delta?
Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen är att lämna en kommentar på Hemmakattens blogg i detta inlägg och länka till tävlingen och min blogg från din egen blogg! Glöm bara inte att meddela mig att du har länkat. Har du ingen egen blogg går det bra att maila mig för att vara med i utlottningen: [email protected]

Jag tänkte det kunde bli en söt Valentinpresent till någon av mina bloggläsare.

Tävlingen pågår till och med den 14 februari och avgörs genom lottning.


Vacker inskription: älskadFin berlock
C STHLM har gjort det snygga halsbandet. Ta chansen att vinna det!
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Joanna Gränström

Hej Katten,



Klart jag tar chansen att vinna det fina halsbandet!



Hälsn Joanna

2010-02-12 @ 08:51:34
Postat av: Gökboet

Hej!

Jag har hittat så otroligt många vackra (ljus)bilder på din blogg..... [Foto: Hemmakatten]



DIN TEXT:

(Jag kan aldrig få för många ljus hemma. Och det är roligt att ge bort. I detta fall har jag väldigt enkelt pyntat ett vitt blockljus med brunt textilband och silverhjärta. Silverbricka med utstansade kors från Casa Linné. Lite cellofan runt så har du en perfekt ge-bort-present.)



.....och undrar om jag får kopiera och lägga upp 1-2 foton till min blogg, anger ursprunget Foto: Hemmakatten eller länkar gärna till dig om du önskar så!



Klart jag också gärna vill vara med i tävlingen om att vinna det fina halsbandet! Länkar till dig på stört!



Varma hoppfulla hälsningar!

Gökboet

2011-01-17 @ 17:10:51
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: fru venus

Jag är jättegärna med :-) Länkar till dig imorgon, på min blogg!

2011-01-17 @ 18:46:00
URL: http://fruvenus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0