Miljögården

Himmelsk inspiration från Miljögården
[Foto: Miljögården]

Av någon anledning är mycket av den inredning jag köper från grossisten Miljögården. Om det beror på att stilen tilltalar mig eller att de butiker jag gillar har stora delar av deras sortiment vet jag inte. Men allt som oftast är en ny pryl till hemmet från Miljögården. Designen är lantlig, romantisk, söt och prisvärd. Bra kriterier för inredningsdetaljer. Här kommer några inspirationsbilder, alla från Miljögårdens hemsida.

Fina krukor & fat från Miljögården
Miljögården har prisvärd design
Ljuslykta som lyser upp
Stilleben från Miljögården
[Foto: Miljögården.com]


© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Visst har de mycket vackert!



De är min största leverantör!



Kram Maud

2010-01-03 @ 17:29:25
URL: http://havsviken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0