Fattigmanssilver

Fina ljusstakar för värmeljus från Blomsterhuset i Bollebygd & Marias presenterFattigmanssilver är en favorit
Värmeljushållare Madam StoltzKruka eller hög ljushållare från Blomsterhuset i Bollebygd
[Foto: Hemmakatten]

God morgon! Nu är det officiellt. Jag kan inte sova. Trots kamomillte, räknande av bråkstakiga får som inte vill hoppa över den där grinden som jag så pedagogiskt har ställt upp, samt andra i vanliga fall pålitliga huskurer.

Sagt och gjort. Här kommer istället några fina bilder som blev kvar när jag fotade min ljusbricka senast. Inte för att jag inte tyckte om bilderna, men det fanns inte utrymme för dem just då. Men vänta, nu börjar ögonen bli behagligt suddiga. Yes!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: annika

fattigmanssilver som är så fint :) Gillade dina rosa saker i förra inlägget.

Önskar dig en trevlig helg.

Kram

2010-01-15 @ 09:53:50
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0