Eftersläntrare

Amaryllisen ger sig inte.Vackert rött
[Foto: Hemmakatten]

Jag trodde inte mina ögon när amaryllisen från i julas, som jag satt på vänt för utplantering till våren, helt plötsligt knoppade sig och nu bjuder på färgfest utan dess like. Bättre sent än aldrig men tur att den inte är med i Vinter-OS... Amaryllisen är vacker och röd, precis som jag vill ha den. Nu blev den snittblomma istället för att bättre komma till sin rätt.

Något annat rött och gott som väntar ikväll är ett glas Mauro (Primitivo del Salento) tillsammans med På spåret och Skavlan. Alltid lika kul att se vad man kan/inte kan i frågesporter och chans att lära sig något nytt.

Ha en skön fredag!

Fin grupp från Blomsterhuset i Bollebygd
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Nicolayveronika

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 13:29:04
URL: http://nicolayveronika.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0