Dagens stilleben

Stilleben i favoritfärgen rosa
[Foto: Hemmakatten]

Det är första gången jag ser polkagrisrandiga tulpaner. Det var allra tydligast de första dagarna, nu börjar det rosa ta överhanden helt. Det rosa fatet är från Bruka design. Det hittade jag i den fräscha butiken Ränder & Trender i Borås. Ett tips om du är på besök i staden. Vita blommiga glas/ljushållare från Indiska. Vasen är ett fynd från IKEA, endast 15 kr. Tack för det Kamprad.

Som vanligt blir det många bilder. Jag gillar färgen rosa och särskilt så här års när den lyser upp lite extra!


Polkagrisrandiga tulpanerLjushållare från Indiska
Söndag i rosa
Rosa fat från Bruka Design
Tulpanfrossa
Fat från Bruka & ljushållare från Indiska
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Sök och du skall finna

Hur härligt som helst. Uppiggande var ordet! Tycker väldigt mycket om rosa och lila toner, men har nästan ingenting utav det i inredningen här hemma.

Däremot gärna på krukväxter och snittblommor i matrummet.



Tack för fina bilder! Ha det gott!

2010-02-21 @ 12:56:40
URL: http://2bloggen.blogspot.com
Postat av: A home far away

Jag älskar rosa alla tider på året, men kanske speciellt efter jul:)



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-02-22 @ 02:15:07
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0