Gott Nytt År!

Gott Nytt År!
[Foto: Hemmakatten]

Tidigare i veckan gjorde jag några blomsterfynd hos Blomsterhuset i Bollebygd. Här ser ni några av dem, två grönskande planteringar i söta krukor med rött slingrigt mönster. Inte helt fel att fynda på 50% rea i en av mina favoritaffärer. Jag är väldigt nöjd med mitt inköp och krukorna pryder sin plats i vardagsrummet.

Fina krukor från Blomsterhuset
Söt tomteHemmakatten önskar Gott Nytt År!
[Foto: Hemmakatten]

Snart är det nytt år. Bara en skälvande dag kvar av 2010. Jag tycker att det ska bli skönt med en ny start och ett  nytt år. Ett oskrivet blad som jag kan fylla med det innehåll som jag själv vill. Förhoppningsvis blir det mer glädje och kreativitet, vänskap och fin samvaro med människor jag bryr mig om under året som kommer. Ska i alla fall försöka få det så. 

Kvällen kommer att gå i matens tecken. Brorsan är i högform i köket just nu och utlovar mellan tre till fem rätter till middag. Samt god (och dyr) champagne. Härligt! Hoppas att ni alla får en fin nyårsafton. Hörs vi inte mer idag, vill jag önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Hoppas alla nyårsmällare har änglavakt ikväll
Hyacint - julens vackraste blomma
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Avenymamma

Tack snälla, Gott Nytt till dig med :) Hoppas du får en fin kväll!

2010-12-31 @ 16:49:36
URL: http://www.avenymamma.se
Postat av: Inger

Jag har under en tid läst din blogg med mycket stort nöje och intresse och kommer att fortsätta att göra detta. Tack för dettta år och jag önskar dig ett gott nytt 2011.

2010-12-31 @ 17:23:06
Postat av: Emma

Tack detsamma! :}

2011-01-01 @ 01:28:46
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Tina

bra köp så fint!

2011-01-01 @ 11:51:51
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/
Postat av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

2011-05-19 @ 20:58:19
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0