Glasfynd


[Foto: Hemmakatten]

Jag brukar göra en hel del planteringar inför jul, men i år har jag försökt att hålla det enkelt. Vackra hyacinter i december månads fynd från Myrorna; en vacker form i pressglas som det var ett väldigt lågt pris på. Kul med second-hand! 

Vita hyacinter är så vackra. Ståtliga och söta på samma gång. Och doften sen. Två blir precis lagom för att den ljuvliga aromen inte ska bli kväljande. Julkulor från Hemtex och rödvitrutigt band från Blomsterhuset i Bollebygd. Hos Blomsterhuset gjorde jag härom dagen fler fina fynd i blomsterväg som ni snart ska få se. Ljushållaren i fattigmanssilver är inhandlad i en väldigt inspirerande butik i Borås som heter Hjärterum.


Glaskruka från MyrornaBlomsterplantering hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0