Dan före dan...

Dan för dan
[Foto: Hemmakatten]

Nu börjar det brännas. Dan före dopparedan är här och jag har tagit fram det röda jag har vad gäller tomtar, dukar och ljusstakar. Det blev kanske väl bra, har inte bestämt mig om jag ska låta julduken ligga kvar på köksbordet ännu, men så här såg i alla fall frukosten ut idag den 23:e december. När denna dagen är över väntar en skön julledighet. Ser fram emot det!

Hjärta från VävraPorslin från Bruka

[Foto: Hemmakatten]

Rött porslin från Bruka design passar perfekt för att komma i stämning i juletider. Julduk från Spira Inredning. Röd ljusstake i plåt har jag för mig kommer från Marias presenter. Bricka som skymtar på en del bilder IKEA.

Bricka från IKEAJulduk från Spira Inredning
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va mysigt! :)

2010-12-23 @ 12:25:31
URL: http://elinmargaretas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0