Textilarmband

Söta textilarmband med pärldekoration
[Foto: Hemmakatten]

Här ser ni sommarens mest använda smycken för min del, söta textilarmband från Vy Form & Textil. Verkligen fina och sköna att ha på sig. Relativt oömma och passar till det mesta. Snyggt till jeans eller sommarvitt, svart klänning eller någon coolare outfit, lite beroende på vilken färg man väljer på armbandet. 

Ingrid (ägare & formgivare) på Vy Form & Textil skapar på plats i butiken och om du vill ha något utöver det ordinarie armbandsortimentet går det bra att beställa. Men det finns redan många fina färger och pärlmönster att välja på. Senast jag var i butiken var den kreativa processen i full gång och det handstickades även fina färgglada sjalar. Ta en titt i butiken och kolla själv. Mycket sött & snyggt att välja på. Kul också att vara lite ensam om produkten. Och veta att det är garanterat handgjort. Nu tycker jag att fler borde ta chansen att fynda dessa smycken. Vore trevligt att se fler på stan som bär dem. :)

Vy Form & Textil gör de fina textilarmbanden
[Foto: Hemmakatten]

Uppdatering: Jag upptäckte att Vy Form & Textil har semesterstängt till den 16/8, men därefter är det fritt fram för besök! :)

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0