Nita hösten

Skärp från EspritEsprit följer trenden
Metalldetaljer på topp från EspritGrått skärp i flera varv med nitar
[Foto: Hemmakatten]

Jag vet inte hur det är med dig, men för mig är det så att om jag väl har börjat lägga märke till en detalj eller fastnat i en färg eller inredningsstil så ser jag tecken på detta överallt. Hos människor, i butiker, på stan och i reklam. Som det här med höstens mode. Många plagg har metallinslag och accessoarer går i silver, guld, brons eller glitter. Framför allt verkar nitar vara höstens modedetalj. Jag måste erkänna att jag har fallit för den trenden och investerat i några plagg och modetillbehör med nitar. Och vart jag än går på stan ser jag fler exempel.

Hur är det för dig? Något särskilt du har lagt märke till eller hakat upp dig på?

På bilderna: Grå topp och grått skärp från Esprit. Beige påsväska från H&M (perfekt till laptopen) och bruna skor från Rizzo.

Metalldetalj på H&M-väskaSkor med nitar från Rizzo
Jag nitar hösten med skor från RizzoPåsväska från H&M
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej!

Supersnygga skor!

:)

Trevlig kväll!

//A

2010-08-30 @ 19:17:13
URL: http://ogonblick.skontihemmet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0