Valborg

Kokböcker sätter guldkant på matlagningen
[Foto: Hemmakatten]

Snart börjar Chalmerscortègen och det är en klassiker som bara måste ses på Valborgsmässoaftonen. Jag är nyfiken på vilka händelser under året som kommer att parodieras. Alltid lika kul att se. Därefter blir det Valborgsbuffé hemma hos mig och som underlag till förtäringen förlitar jag mig på mina trotjänare i kokboksväg: Leilas Guldkant på vardagen, Systrarna Voltaires mat samt Monikas buffémat. Alla tre har väldigt läckra recept. Får se vad det blir för omdöme efter kvällen. Återkommer med bilder om jag hinner ta innan det börjar.

Ha en trevlig Valborg alla!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: annika

Önskar dig en härlig helg och hoppas kvällen är bra?!

Kram

2010-04-30 @ 21:14:55
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0