Snyggt i sommar

Magasinet Femina
[Foto: Femina, Heléne Linsjö. Hemmakatten på uppslag av tidningen Femina]

Två glossiga modemagasin fick jag hem förra veckan. De senaste numren av Damernas Värld och Femina. Båda med stora sommarspecialreportage där baddräkter, bikinis och härliga sommarkläder var i fokus. Jag har plockat ut några av mina favoriter. Måste säga att det är ruskigt fräscht med prickigt på bikinis. Eller vad tycker du? Den mörkblå med vita prickar och volang från Tommy Hilfiger är nog det sötaste som jag har sett i badväg. Om jag får kroppen på köpet slår jag till direkt.

Femina

Femina - nummer 5 MajSommarkänsla
Bikini från Noa NoaBikini från Princesse tam tam
[Foto: Femina, Heléne Linsjö m.fl. Hemmakatten på uppslag ur tidningen Femina]

Damernas Värld

Bikini från Tommy HilfigerBikin från Lexington Clothing
Damernas Värld - nr 6Prickigt à la Tommy Hilfiger
[Foto: Marcin Kosmowski. Hemmakatten på uppslag ur Damernas Värld.]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0