Kan Helena göra susen?

Intense infusing skin careHelena Rubinstein ska rädda ansiktet
[Foto: Hemmakatten]

För ett litet tag sedan styrdes stegen helt automatiskt till Kicks och deras hudvårdsavdelning. Jag vet inte om det var för att jag skulle fylla 37, eller om anblicken i spegeln just den morgonen inte var fullt till belåtenhet. Men till Kicks bar det i alla fall av.

- Jag behöver något för påsarna under ögonen, sade jag till den söta tjejen i butiken. Hon tittade väldigt länge och noggrant på mitt ansikte. Nästan så att jag blev en aning generad. Efter lite dividerande och information om produkterna bestämde jag mig för en ansiktscreme från Helena Rubinstein, som enligt utsago ska "göra underverk med trött hud".

Den trevliga tjejen tog sedan en extra titt på mitt ansikte och sade: du behöver nog de här också, till ögonen, på kvällen och på dagen. Alltså fick jag med mig några provexemplar med ögoncreme. Ingen är mer tacksam än jag för gratisprover, men jag tycker innerst inne att det är roligare med tillfällen som när jag får visa legitimation på Systemet. (Jo, det händer faktiskt). Ska i alla fall bli spännande att se om det kan ske några mirakel. I hudväg. Jag sätter mitt hopp till Helena. Och hoppas att tjejen från Kicks aldrig börjar arbeta på Systemet.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: annika

Här bjuds det alltid på något fint eller bra tips :)

Önskar dig en härlig helg. Kram

2010-04-23 @ 08:37:28
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0