Dagens stilleben

Dagens stilleben hos Hemmakatten
[Foto: Hemmakatten]

Dags för dagens stilleben igen och denna gång med favoritblomman Hortensia i favoritfärgen rosa. Hortensian är dock svårskött och en aning krävande. Har jag mött mitt alter ego? ;) 
Jag får i alla fall anstränga mig för att hålla den vid liv. Vattning underifrån varannan dag men ändå är den lite hängig. Nåväl, jag gör mitt bästa så får jag se hur långt det räcker.

Kruka på fot i fattigmanssilver från Casa Linné. Stor ljusstake och droppskydd i glas från Marias Presenter. Kristallhänget som jag har piffat upp ljusstaken med fyndade jag hos Balders Hage. Mindre ljushållare även den i fattigmanssilver från Blomsterhuset i Bollebygd.

Det blir bilder en masse!

Kruka från Casa Linné
Ljusstake från Marias presenterHortensia
Njut!
Hemmakatten gillar blommor & ljusHortensia
Ljushållare från Blomsterhuset i BollebygdLjusstakar i fattigmanssilver skapar lyster
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad fint!



Kram Annica

2010-04-08 @ 10:05:41
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Vackra stilleben!

Jag gillar också hortensia men skulle nog lyckas ha ihjäl den illa kvickt.....

2010-04-08 @ 20:23:03
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0