Water in the Garden

Kanna från Botaniska trädgårdens gårdsbutikEsschert design
Roligare att vattna nuSöt vattenkanna
[Foto: Hemmakatten]

Under helgen fick jag en färgglad, rolig och praktisk present. En cool vattenkanna i plast. Tack för det! Jag blir glad bara jag tittar på den. Detta är en kanna som definitivt inte behöver gömmas i något skåp utan pryder sin plats framme. Det vackra mönstret och formen gör sig verkligen ihop och smälter samman till ett.

Den härliga vattenkannan Water in the Garden görs av Esschert design och kommer från gårdsbutiken i Göteborgs Botaniska Trädgård. Där finns annorlunda och trevliga presenter att hitta. Både till sig själv och andra.


© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: randiga tråden

så fin den är vattenkannan.

2010-04-07 @ 09:19:03
URL: http://randigatraden.blogspot.com
Postat av: Lena

Åhh den var verkligen jättefin!!!

Sån skulle passa mig med ;)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kram Lena

2010-04-08 @ 00:19:03
URL: http://d-signinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0