4:e advent

Fjärde advent
[Foto: Hemmakatten]

Ju närmare julen vi kommer desto mer rött vill jag ha. En färg som jag faktiskt gillar året om i inredning. Framför allt är det fint i detaljer. Kruka/skål med God-Jul text från Bruka design. Röd lykta från Blomsterhuset i Bollebygd. Vit ljusstake från Höganäs är second-hand. Snöre från Balders hage samt röda småkulor och stjärnor från Åhléns.

Ljusstake Höganäs Röda detaljer 
Ljushållare från Blomsterhuset i BollebygdSnöre från Balders Hage
Snart är julen härKruka Bruka design & julslinga
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: anntherese

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

2009-12-20 @ 11:29:59
URL: http://www.anntherese.se
Postat av: Ithilien

Vad mysigt :)

2009-12-20 @ 23:33:59
URL: http://ithilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0