Romantiskt

Romantik i sovrummet
Ljuslyktor från LIRO
[Foto: Hemmakatten]

Här kommer några av de bilder med rosor i blickfånget som jag nämnde tidigare. Det finns fler, men idag blir det ett arrangemang från sovrummet. Stolen fungerar som nattduksbord och är ett arvegods. Hantverk från 1800-talet utan en enda spik i. Lampa från Marias presenter. Vit vas Åhléns och vita ljuslyktor från LIRO. Den runda spegeln på väggen är ett fynd från inredningsbutiken Hemma på Freeport. Det är mysigt att tända ljus på kvällen och komma till ro.

Tända ljus skapar harmoniLampa från Marias presenter
Vas från ÅhlénsStilleben i sovrummet
[Foto: Hemmakatten]

Nu tar Hemmakatten bloggpaus några dagar och återkommer i mitten av nästa vecka. Hoppas ni är med mig då igen. Slutligen vill jag bara tipsa om en härlig, varm romantisk komedi som visas på TV3 kl 21.00 ikväll: Definitely Maybe med Ryan Reynolds, Rachel Weiz och Isla Fischer mfl som alla bjuder på fint skådespeleri. Läs min recension på länken ovan.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0