Freeport

Entrén till shoppingparadiset FreeportOutlet i Kungsbacka
[Foto: Hemmakatten]

Igår besökte jag för första gången outlet-området Freeport i Kungsbacka. Var mest nyfiken på konceptet i sig men inte helt främmande för att göra fynd inom inredning eller mode. Besöket föll väl ut. Freeport var visserligen mindre än jag hade föreställt mig men en del trevliga butiker fanns där allt som jag säkert kommer att återvända till. Iittala Outlet var det ställe jag gillade bäst. Mycket att välja på och en aning bättre priser än vanligt. 

Om jag gjorde några fynd? Jajamensan! :) Sommarklänning från MQ, väggspegel från Hemma och en söt liten bricka. Bilder på det kommer en annan dag. Tills dess några blickar från besöket.

Butiken Hemma

Inredningsbutiken HemmaHärliga träboxar till förvaring
Badbomber - läckra!Bakelseburkar
Fräscht till badrummetTurkost piggar upp

Butiken Iittala Outlet

Iittala OutletOrigo från Iittala
KivilyktorTaika porslin
Savoy vas i nya vattengröna nyansen
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0