Fredagsfavoriter

Inredning: Nu när hösten börjar komma önskar jag att jag också hade ett hus i vackra Provence att bo i. Som man kan flytta till under årets kallare månad. Detta fina hus bebos av välkända reporten Staffan Heimerson. Uteplatser, lavendel, rustika möbler, gott att äta. Om Staffan och hans fru behöver husvakt någon gång så ställer jag upp. Gratis! Bilder från Gods & Gårdar.
 
Mat & Dryck: Siri Barje aka Olive Hummer heter bloggen/bloggerskan på Elle Mat & Vin. Roliga inslag med härlig energi och fina bilder. Det blandas mat med musik och personliga inlägg. En ny favorit! Och så blir jag vansinningt sugen på pizza när jag ser den här bilden! Får nog bli en snart. Efter nästa löptur.
 
Mode & Skönhet: Cate Blanchett, född 69, är en stilstudie i elegans, skönhet, intelligens och styrka. Gillar hennes utstrålning, kaxiga personlighet och rolltolkningar i exempelvis Blue Jasmine, Robin Hood och Elisabeth - the Golden Age. Foto från Vogue
 
Musik: Veckans låt är I´m in it with you med fantastiska Loreen. Vilken röst! Låten/rösten är vacker, skör, stark, pampig och fylld av känslor och mystik. Bara Loreen som kan leverera så här. En akustisk och mjukare variant finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0