Sommarbukett

[Foto: Hemmakatten]
 
Dagens sommarbukett plockade jag efter gårdagens löpträning. Det växte massor av fina blomster  som hundkex, klöver bland annat, längs vägkanten och det ger verkligen en somrig känsla att ha levande, så här vackra, blommor inomhus. De hamnade i en keramikvas som jag har gjort själv. Efter dagens regn börjar det nu klarna upp och solen tittar fram. Ha en fin start på veckan.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt med sommarblommor, både vilda och odlade. Jag plockar också in buketter med blommor och placerar lite varstans hemma. Hoppas att det blir härligt sommarväder nu så man kan vara ute i naturen och njut av allt det sköna. Ha en fin sommar!

2015-06-29 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0