Bildmix från helgen

[Foto: Hemmakatten]
 
En blandning av bilder från Midsommarhelgen som gick. Det har bjudits på mycket fint väder och mycket god mat. Grillat är godast, så är det bara. Det blev grillad entrecôte två kvällar i rad men ugsnbakad färskpotatis, goda såser och sallad. Midsommarafton hade vi även sill och snittar med lax/rom/äggröra. Hemgjord jordgubbstårta hör till. Magen har fått jobba dessa dagar vill jag lova. Men jag har balanserat med joggingrundor och promender så det känns OK att unna sig altt det goda. Har också spelat fotboll med syskonbarnen och det tar ju alltid på krafterna, de blir bättre och bättre. Bara en tidsfråga innan jag blir helt utskåpad på planen. Det är inte bara matbord och midsommarstång som pyntas med krans, även lilla hunden blev midsommarfin. ;)  Men nu är det ny vecka och nya tag. Ha en bra start på veckan!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0