Hej december!

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag välkomnar december, den första idag, genom att säga hej då till november och visa ett fotokollage från månaden som gått. Det är från mitt Instagram-konto @byhemmakatten. Följ mig om du vill, det uppdateras helt klart oftare än bloggen. När jag ser tillbaka på bilderna så inser jag att det som vanligt blivit många promenader, fikastunder och goda middagar. Inga stora grejer med en helt ok vardag som bjuder på mysiga stunder. Jag kan också konstatera att det går fort nu. Hösten har delvis svischat förbi. Idag fick vi sista uppgiften för den här terminen som ska vara klar om en månad. Det ska bli kul. På återseende!
 
PS: Jag märker att när jag publicerar bilder från min mobil till bloggen så blir de väldigt stora och hamnar utanför marginalen. Tyvärr vet jag inte vad jag själv ska göra för att åtgärda detta, tycker väl att mallen i blogg.se borde ta hand om detta automatiskt. Ber om ursäkt för att det ibland ser märkligt ut. Det är så smidigt att blogga direkt från mobilen som man har bilderna i, men tyvärr blir inte resultatet alltid som man hade önskat. DS
 
Copyright 2015 Hemmakatten. 
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0