Kärleksförklaring

Den här sången tycker jag är så otroligt vacker. Kunde inte sagt det bättre själv...
Det precis så här jag känner för mannen i mitt liv - min stora kärlek. Jag älskar honom för den han är, precis som han är, och hur han får mig att känna. Jag hoppas att han vet hur fin jag tycker att han är och hur mycket jag uppskattar honom. 
 
Låten börjar 01min35sek in i inslaget.
 

 

Hade aldrig vågad drömma om en kärlek som den här
Någon som älskar mig precis för den jag är
Som om hjärtat håller andan
Som om tiden stannar till
När du ser på mig så vet jag vad jag vill

 

Allt jag är, allt jag har, till mitt sista andetag,
ska jag älska dig med hjärtats alla slag
Allt jag ber, allt jag ber, att få vakna tätt intill
Att få älska dig i alla mina dar´
Med allt jag har

 

Vi har trotsat alla stormar, seglat ut på öppet hav
Och nu efter regnet står vi starka kvar
Du gör livet till en saga
Låt oss skriva nästa blad
Och få leva lyckliga i alla dar´

 

Allt jag är, allt jag har, till mitt sista andetag,
ska jag älska dig med hjärtats alla slag
Allt jag ber, allt jag ber att få vakna tätt intill
Att få älska dig i alla mina dar´

 

Ögonblick så ofattbart, gjorde dig till min soldat
Och tillsammans är vi starka

 

Allt jag är, allt jag har, till mitt sista andetag,
ska jag älska dig med hjärtats alla slag
Allt jag ber, åh allt jag ber, är att få vakna tätt intill
Att få älska dig i alla mina dar´
Med allt jag har
Med allt jag har

 

...............................

 

Prinsens tal gick inte heller av för hackor... Den kärleken, den kärleken. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0