Arbetsplats

[Foto: Från Elle Decoration]
 
Jag skulle vilja snygga till och strukturera kring min arbetsplats hemma. Det svämmar över av olika tidningshögar, påsar med second hand fynd och annat krafs. Jag skulle vilja ha följande: En bra översikt på väggen, en anslagstavla för moodboards, inspirationsbilder, att göra eller scheman. En bra (vägg)förvaring för alla papper, böcker och skrivaren. Det behöver bli ett projekt snart då jag senast jag satt och arbetade där fick en lättare känsla av panik. Alla högar kom närmare och närmare, då är det nog snart dags att ta tag i det, eller hur? :) Letar efter inspiration till arbetsplats och här är några bilder som jag har hittat på nätet.
 
[Foto: Från Tant JohannaStyleroom och till sist Trendenser]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Superfin inspiration! Funderar själv på hur jag ska inreda ett kontor här hemma.:)

2014-09-02 @ 18:18:49
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0