Förberedelser

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev en bra start denna söndag med frukost på den nya brickan från Linum. Tycker rutigt är somrigt och
fräscht. Här under förmiddagen har det annars förberetts inför den stundande båtturen. Det ska bli varmt och fint väder några dagar så vi ska ge oss ut på havet, och se vad Västkusten har att erbjuda. Jag hoppas att allt ska gå bra. Jag är ju ingen båtmänniska men tycker det är skönt när man väl kommer fram, har lagt till och kan bada och ta det lugnt. Jag intalar mig själv att det ska gå bra. Man kommer långt med flytväst och gott humör. Antar jag!? :) Jag har förberett något inlägg men annars hörs vi om några dagar igen. Ha det gott!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0