På återseende

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Detta blir det sista inlägg jag skriver på ett tag. Jag vet inte hur länge detta uppehåll kommer att vara. Jag vet bara att jag behöver ta en paus från bloggandet och fokusera på annat. Jag kommer att fortsätta skriva, men i annan form och med annat innehåll. Tack alla ni fina som har läst och som har skrivit roliga, trevliga och snälla kommentarer! Det värmer alltid när avtryck lämnas här!
 
Jag kommer att fortsätta läsa mina favoriter. Hoppas att ni alla får ett fint 2013. Ta hand om er och ta vara på livet. På återseende!
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Tråkigt att inte få läsa din blogg på ett tag. Förstår om du behöver ta en paus och göra annat. Ha det så bra i alla fall och hoppas på ett snart återseende.

2013-01-08 @ 22:28:01
Postat av: Helena

Allting har sin tid här i livet. Jag hoppas du har positiva saker att fokusera på istället som gör dig gott.
Jag ser fram emot när du är tillbaka här på bloggen igen! Ha det så bra tills dess:) Kram

2013-01-08 @ 22:36:25
URL: http://helenassota.se
Postat av: Cissi

Vad tråkigt för oss (som läser) men jag önskar dig Lycka till med det du nu ska göra :)

Kram!

2013-01-09 @ 08:07:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Cissi

Springfloden är deras första bok, men misstänker att det inte är den sista ;)
Dom har skrivet tv-serie innan.

K´ram

2013-01-10 @ 07:47:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0