Te


[Foto: Hemmakatten]

Det blir många koppar te idag. Vaknade med känslan "klubbad säl" imorse och har inte riktigt skakat av mig den ännu. Det får bli några liter Earl Grey för att orka. Sedan har jag anmält mig till Blodomloppet och det är dags för löpning ikväll. Jag har inte sprungit på en månad och efter cyklingspasset igår har halsen börjat värka. Igen. Ärligt talat. Kan man ha kroniskt halsont? Antingen så struntar jag i löpningen eller så struntar jag i halsen. Det hade varit så himla kul att springa bara. Jag kan ju springa lätt, och se det som uppvärmning. En lite längre sådan på 5 km... Lutar mot det. Nej, nu dags att gnugga gruskornen ur ögonen och sätta fart. Hoppas att du får en bra måndag!

Kruka från Blomsterhuset i Bollebygd och mugg design Anna-Lena Dancy.

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej, kanske är halsfluss som kommer och går?

Hoppas du mår bättre. Själv har jag varit ute på en löprunda i det fina vädret :)

Kram

2012-06-04 @ 20:12:44
URL: http://mindrom.blogspot.com
Postat av: Helena

Hoppas halsen bättrar på sig så du kan springa! Alltid tråkigt att ställa in när man planerat något.

2012-06-04 @ 21:04:07
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Sofia

Väldigt fin kruka!

2012-06-08 @ 21:41:59
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0