Färgglädje



[Foto: Hemmakatten]

Om det precis utanför är en smula grått, med asfalt, och material i betong och zink, öppnar sig en helt  ny värld när man kliver in genom dörren till Sallys Bazaar vid Redbergsplatsen. En färgexplosion utan dess like. Nästan så ögat har svårt att vänja sig. Men efter ett tag är det som att få en stor och varm kram. Underbara kulörer. Söta produkter. Snyggt matchat och kombinerat på hyllorna. Trevliga märken som Rice, Gerbera, House Doctor, IB Laursen och Miljögården, samt franska dofttvålar, goda teer och sötsaker från Åre Chokladfabrik. Här går det att titta, njuta och botanisera länge. Och det gjorde vi under gårdagens tur bland butiker i området. Jag får anledning att återkomma till Sallys Bazaar då kamerans minneskort är fulladdat med fina bilder! :)




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad fint, där har jag aldrig varit. Får ta mig dit vis tillfälle :-)

2012-01-12 @ 13:34:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0