Firande


[Foto: Hemmakatten]

Telefonjacket är urdraget, mobiltelefonen avstängd, persiennerna neddragna, ytterdörren låst. Nej, inte riktigt så allvarligt men väl tända ljus, favoritprogrammet på tv, hett i koppen och en STOR semla. Här ska firas! Att det är torsdag och att helgen närmar sig. Ja, och så har en liten prinsessa sett dagens ljus. Det kan också få vara med på ett hörn. Men framför allt en lugn stund och ett gott bakverk. Och så The Mentalist som jag har skrivit om tidigare. TV8 har den goda smaken att visa alla avsnitten från början i repris. Varje vardag kl 20.00. (Och nya avsnitt visas även i TV3, söndagskvällar). En högtidsstund med Mr Simon Baker. Jo jag tackar. Som grädde på moset. Fast denna gång som grädden i semlan. Lika njutningsfull ungefär.

Trevlig kväll!

Mugg från Greengate, fat IB Laursen, genomskinliga ljushållare Lisbeth Dahl samt blå ljushållare från Grandma´s. Servett Broste.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: mia

Tittar in och önskar trevlig helg. Hoppas inte förkylningen bet.

2012-02-24 @ 16:47:35
URL: http://etapptva.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den ser ju otroligt god ut, och vilken fin mugg!



Trevlig helg:)

2012-02-25 @ 03:37:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fint porslin :)

2012-02-25 @ 11:25:29
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Helena

Tack för omtanken! Jag vilar och tar det lugnt och börjar att känna mig mycket bättre. Det var inte kul när jag knappt orkade sitta uppe i fem minuter.



Vad gott det ser ut med semlefika. Klokt att stänga av telefonerna. Det är så irriterande att telefonen ringer när man sitter och bara vill koppla av och njuta av nåt mumsigt.



Ha en fin helg! Kram:)

2012-02-25 @ 17:46:58
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0