Sommardukning


[Foto: Hemmakatten]

En söt sommardukning finns till allmän beskådan i butiken Hemma hos Haglund. Jag som har en faiblesse för rosa kände direkt att detta var en dukning för mig. Vackert vitt träbord med praktisk utdragsskiva i kortändan fungerar som bra bas till rosa löpare med vitt och rosa porslin från Miljögården. Särskilt gillar jag de rosa faten med rosor på. Skulle kunna komma från mormor vilket som alltid tilltalar mig.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad romantiskt! Älskar de rosa tallrikarna och de djupa vita. Så fint!

2011-06-10 @ 23:50:37
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0