Sailor-mode

Klänningar från Bondelid
[Foto: Hemmakatten]

Trenden med randigt i modet är väl aldrig så aktuellt som under sommaren. Resten av året är det inte riktigt lika inne, ja om man inte heter Håkan Hellström förstås, då passar sjömanstemat året om. Dessa fina klänningar och toppar kommer från det svenska modemärket Bondelid. Säljs i flera butiker, jag såg dessa på Lager 157 i Gällstad. Fräscha färgkombinationer och snyggt till solbrännan!


[Foto: Hemmakatten]

Imorgon fredag och helg igen. Jag hoppas att helgen bär med sig friska vindar så att jag äntligen blir av med den här envisa och jobbiga förkylningen. Ha en fin kväll!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag älskar randiga kläder och gjorde det även förra året (tror det var ännu MER inne då) :)

2011-06-10 @ 08:06:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0