Rött


[Foto: Hemmakatten]

Jag gillar rött som accentfärg i inredning och har en hel del inredningsdetaljer hemma i denna starka nyans. Den piggar upp och sätter behövlig färg på en annars ganska vit och neutral inredning. Därför kunde jag inte låta bli att ta några foton på dessa fina röda detaljer hos Hemma hos Haglund. Se och njut! Vilken färg har du som accent hemma hos dig? Har du en eller flera?




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Elena

Rött är fint fast ibland tycker jag att rött blir för mycket jul. :)

2011-06-12 @ 12:42:15
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0