Mexx


Klänning från MexxPåse från Trendmakeriet
[Foto: Hemmakatten]

Förra veckan kunde jag inte låta bli att investera i en fin sommarklänning. Ljust grå i en linneblandning från Mexx. Mexx, vars vår- och sommarkollektion jag skulle kunna köpa rakt av om det fanns möjlighet. Otroligt mycket fint. Vad gäller klänningen fick jag nästan lite 50-talskänsla av modellen, med det snygga skärpet i midjan och de tunna axelbanden. Den ser inte mycket ut på galgen men den sitter perfekt och visar de formen som jag vill visa...Lagom längd precis till knät också. Hade varit perfekt att ha på sig på visgeln som gick av stapeln i maj, men förhoppningsvis kommer det fler festliga tillfällen i sommar. Jag köpte klänningen i en liten trevlig butik i Bollebygd; Trendmakeriet. Rekommenderar ett besök där. Många fina plagg och roliga märken. Finns mycket mer i butiken än i webbshopen.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jättesöt klänning!

2011-06-08 @ 09:39:12
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0