Gillar Fred

Fynd från Fred Perry
[Foto: Hemmakatten]

Rött är inte bara fräscht i inredning utan även på modeaccessoarer. Gillar den här hallonröda nyansen på mitt senaste fynd. Ett par finingar från Fred Perry som är en favorit när det gäller sköna sommardojor. Snygga färgkombinationer, en aning pretto men det får man balansera upp med övrig utstyrsel. Ett grymt bra fynd var det i alla fall. Endast 100 kronor! Då kunde inte ens jag låta bli.

Måndag och ny vecka. Dags att försöka gå tillbaka till verkligheten efter att ha varit innesluten i förkylningskokongen alldeles för många dagar. Ha en fin dag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

otroligt söta skor, får mig att tänka på svensk sommar och smultron!

2011-06-13 @ 13:32:10
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0