Fika



[Foto: Hemmakatten]

Kvällen avrundades med en mycket trevlig fika på stan på Condeco. Det var för kallt att sitta ute i snålblåsten men vi fick bra spanläge både över Avenyn och i lokalen där vi satt inomhus. Både ett välkänt hockeyproffs samt en landslagsmittfältare i fotboll fastnade på radarn. :) En extra krydda så klart men det bästa var ändå sällskapet. Visst är det härligt med vänner som man har känt länge där man kan prata om både gammalt och nytt på ett fullständigt avslappnat sätt. Stunder som ger påfyllnad på energikontot och en hel del skratt. En bra kväll. Efteråt unnade jag mig faktiskt en kolhydratstinn hamburgare från Johannebar som take away då jag var hungrig som en varg. Fruktansvärt gott om jag får säga det själv. Hepp!

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: cicci

fika is the shit=) morotskaka tippar jag på med... galet gött!

2011-06-22 @ 08:19:54
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Therese

Ser ju fantastiskt gott ut! Vilka span du fick då... själv lyckas jag aldrig vart jag än är;)



Ha en skön kväll!

2011-06-22 @ 15:40:58
URL: http://corneliascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0