En annan favorit...

Marias presenter
[Foto: Hemmakatten]

Idag blir det zink i fokus. Det har varit mycket prat om favoriter här i början av veckan, gårdagens framförande av Orup var suveränt, jag återkommer kanske till det i bildform. Jag tänkte faktiskt fortsätta på samma spår fast i inredningssammanhang. Min absoluta favoritbutik alla kategorier heter Marias presenter. Titt som tätt visar jag bilder därifrån, just för att jag tycker att hela butiken och sättet ägarinnan visar sina fina produkter på är väldigt inspirerande. Helt i min smak! Många trevliga inredningsgrossister finns representerade i butiken såsom: Madam Stoltz, Miljögården, Bruka design, Serholt, Gerbera, Västergården, Greengate mfl!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om det ändå bara hade med vädret att göra, tänk så mycket lättare min vår hade varit då. Söt, tack som fan för din pepp och dina ord. Jag är tillbaka på en viss nivå nu och tar det som det kommer ... Ska ta igen lite inredningsinspiration här nu.

2011-06-21 @ 13:40:41
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0