Dagens stilleben

Dagens stilleben
[Foto: Hemmakatten]

Det blir skira blomster denna midsommarafton i dagens stilleben. Luktärtor i vitt och ljuvligt lila som doftar underbart. Två söta ljushållare från Madam Stoltz och lila ostronfat från Mateus. Gillar verkligen porslinet från Mateus. Fin form och härliga färger. Piggar upp det mesta. 

Hoppas ni får en fin midsommar. Jag tror jag laddar med en fleecetröja & regnjacka för att vara på den säkra sidan. Förra årets strålande väder verkar lysa med sin frånvaro... Ha det gott!

Midsommar-stilleben
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jättevackert! Trevlig midsommar, själv toog jag trädgårdsrosor och hundkex och gjorde en krans till lillvildan :-)

2011-06-24 @ 11:40:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Inger

Tack för din midsommarhälsning. Jag önskar även dig en trevlig midsommar.

2011-06-24 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0