Glada laxen


[Foto: Hemmakatten]

Ikväll blir det en favorit i repris från helgen; ugnsbakad lax med grekisk sallad och en stor klick hollandaise-sås. Minus vinet då. Det blir bara vatten idag. Fortfarande varmt ute så jag tar nog med mig tallriken till balkongen och avnjuter måltiden där. Vardagsmys. Sedan blir det med all säkerhet ett avsnitt av The Good Wife kl 21.00 som TV4 av någon anledning har flyttat till TV4+ nu när andra säsongen visas. Underligt då det är en sevärd serie som förtjänar större publik. Nåväl. Jag tittar ändå.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0