Fredag


[Foto: Hemmakatten]

En bukett blommor inför helgen pryder vardagsrumsbordet. Nu visar det sig att jag kommer att tillbringa det mesta av tiden utanför hemmet men jag njuter av det röda och vita astersläktet en stund i alla fall. Ledig idag vilket känns väldigt skönt efter en intensiv start på veckan. Några ärenden på stan ska hinnas med, bl.a är det club-dagar på H&M vilket innebär 10% rabatt så jag passar på att fylla på en del nödvändigt i garderoben. 

Sedan är det dags för en planerad aktivitet som helt plötsligt tar hela helgen i anspråk istället för bara ett dygn. Känns lite som om helgen har blivit kidnappad, dock med mitt godkännande, men ändå... Ibland tar det emot att vara den som inte jämt sätter sina egna behov före andras, men blir den som får ta konsekvenserna när andra gör det. Om du förstår vad jag menar. En lång historia som jag inte ska fördjupa mig i här. Det ska ändå bli kul och jag ser som helhet fram emot det.

Hoppas ni alla får en skön fredag och härlig helg!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin blogg :D

2011-08-12 @ 16:25:00
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Ja, verkligen! Äta med ögat är minst lika viktigt ;)

2011-08-13 @ 09:18:40
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Louise - foto

Hoppas du får en fin helg! :)

2011-08-13 @ 11:20:53
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0