Hotellfrukost

Hotellfrukost på Hotel CarlscronaKaminen tyvärr inte igång nu på morgonen

[Foto: Hemmakatten]

Fenomenet matbuffé = äta mer än vanligt kan appliceras på mig. Jag brukar aldrig äta mer än två smörgåsar till dagens första mål men nu när jag bor på hotell och har en härlig frukostbuffé som väntar på morgonen får jag plötsligt en väldig aptit. Både yougurt med musli, ägg och frukt slinker ner som om jag aldrig har sett mat innan. Gott är det och vad skönt att någon annan ställer fram och dukar av. Lyx! Det enda som fattades var sprakande lågor i kaminen.

Snart är Karlskrona-sejouren slut för den här gången men några inlägg till med Blekinge-bilder ska jag väl hinna med. Förutom resan hem idag står umgänge med vänner på programmet. Hoppas ni alla får en skön söndag & röstar om ni inte har gjort det!

Härligt med frukostbuffé
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha så är det alltid. Hotellfrukost vräker man i sig en massa smarrigheter =)

2010-09-19 @ 13:28:45
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0