Sött från Maria

Grönt från Madam StoltzTallrikshylla kan användas till mycket
Maria vet hur ett vackert arrangemang ska görasSöta textilier från GreenGate
[Foto: Hemmakatten]

Under mitt senaste besök hos Marias presenter lade jag märke till flera fina detaljer som jag nu vill bjuda på. Om du vill sätta en romantisk prägel på ditt hem eller förgylla din inredning med söta saker är Marias butik en guldgruva att hämta från. Det mesta är vackert. Tingen i sig pryder verkligen sin plats och tillsammans bildar de oemotståndliga stilleben.

Smycken finns det också. Vackert arrangemang hos Marias presenter
Fattigmanssilver gör sig i alla hemServetter från GreenGate och söta förvaringsburkar i glas
[Foto: Hemmakatten]

Nu ska Hemmakatten på minisemester och det blir en bloggpaus på några dagar då jag inte vet om det finns dator och uppkoppling på stället. Må så gott i värmen!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0