Inspanat

Vacker bäddning hos Mio
[Foto: Hemmakatten]

Vi tog en sväng till Mio i Västra Frölunda och jag blev förvånad över hur snygg deras sängavdelning är numera. Särskilt vad gäller bäddning och piffande med detaljer i sovrummet. Vilket lyft mot tidigare besök. Hittade mycket snyggt som jag fick inspiration av. Särskilt alfabetskudden.

Bäddning i guld, vitt & nougat
Underbara sängtextilierVacker bäddning
Lampa från Watt & VekeAlfabetskudde - en personlig favorit
Snygg fondtapet i ljusblått, vitt & guldbeigeCopy paste hem till Hemmakatten tack!
[Foto: Hemmakatten]

Här kommer några bilder av de interiörer och bäddförslag som jag gillade mest. Den ena sängen går i vitt, guld och nougat (ovan) och den andra i vitt, brunt och grått (nedan). Flera av kuddöverdragen och överkasten kommer från Moltex och lampor från Watt & Veke. Hoppas att även ni får mersmak.

Det kommer fler bilder en annan dag för nu måste jag börja med middagen. Magen knorrar betänkligt. Ha en fin kväll!

Bäddtextilier i grått, vitt & bruntMio har ryckt upp sig på sängavdelningen
Frukostbricka med porslin från Bruka designLäcker fondvägg
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0