Uppladdning

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här goda frukosten var inledningen på den här lördagen. Den rosa muggen från Le Creuset är mycket behaglig att dricka ur. Det blir till att ladda upp inför eftermiddagens resa till Frankrike. Ska iväg en vecka. Och åka skidor. Försöka i alla fall. Det var MYCKET länge sedan sist, egentligen preskriberat. Nu tänker jag göra ett försök att ta upp den här sporten igen. Jag hoppas komma tillbaka utan några brutna ben. :) Jag har lite resfeber men hoppas att allt ska klaffa. Ha en fin lördag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du får en härlig skidvecka i Frankrike.

2015-03-07 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0